Perumahan Kg Sunsuron..

2 comments:

Anonymous said...

sia org smenanjung. pernah kahwin org sunsuron. spanjang itu, sia menganggap diri diterima oleh org sbh. namun..sia dianggap sbg org luar. kini setelah beberapa tahun menjauhkan diri dari sunsuron, saya realize, sebenarnya hati dan cinta saya ada di sunsuron, sebuah kg yg damai dan nyaman.

Anonymous said...

sbenarnya kebahagiaan terletak pada kesetiaan, ketulusan hati, gurau-senda, saling menyayangi, dan penerimaan oleh kaum keluarga kedua-dua belah pihak. Tida duit pun boleh bahagia kalau setiap hari pasangan ada di samping.. tida duit pun boleh hidup di sunsuron krna alam semulajadinya yg sihat dgn sayur dan ikan di kolam sendiri. setiap pagi bila aku terbangun dan memeluk tubuhku sendiri dlm kedinginan, aku pasti tersenyum dari tingkap, memerhati bunga-bunga yg mekar di taman itu,(ketika itu)..serta kolam yg penuh ikan, yg tidak henti-henti berenang menanti utk diberi makanan...mereka yg menyambut ku dan yg menggembirakan aku. buah lampun bagi sesetangah org kg spt buah biasa tp ianya buah kegemaran aku, pohon lampun di taman aku itu mungkin besar suda dan pasti buahnya juga banyak spt dulu.. syabas kpd org sunsuron, bertuah krna punyai kg yg nyaman. penuhilah dgn bunga2 di tepi2 jalan dan di tepi2 balai, pasti akan jadi lebih cantik. i love sunsuron.

Post a Comment

 

Get Gifs at CodemySpace.com